Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over een tankstation

Wat zijn de openingstijden van mijn tankstation?

Zoek het tankstation waar je de shop openingstijden van wilt weten hier op.

Welke brandstoffen zijn beschikbaar bij mijn tankstation?

Elk AVIA tankstation heeft andere brandstoffen. Zoek jouw tankstation hier op om te zien welke brandstoffen jouw tankstation heeft.

Welke tankpassen accepteert mijn tankstation?

Zoek jouw tankstation hier op om te bekijken welke tankpassen geaccepteerd worden.

Ik heb een vraag over mijn tankkaart

Hoe vraag ik een tankkaart aan?

Een tankkaart vraag je hier aan.

Kan ik als particulier ook een tankkaart aanvragen?

Nee, helaas, AVIA Tankkaarten worden alleen versterkt aan ondernemingen en zelfstandigen.

Ik heb per post mijn AVIA tankkaart ontvangen, is hij al actief?

Jouw kaarten zijn na ontvangst direct actief. Om de AVIA tankpas te gebruiken heb je wel de bijhorende pincode nodig. Deze volgt doorgaans 1 of 2 dagen later per post.

Ik heb 3x de verkeerde pin code ingetoetst. Wat nu?

Je tankkaart is nu voor 24 uur geblokkeerd. Deze blokkade wordt automatisch opgeheven na de 24 uur. Helaas kunnen we dit niet versnellen.

Kan ik meerdere tankkaarten aanvragen?

Jazeker, je kunt op het aanvraagformulier aangeven hoeveel kaarten je wilt.

Ik wil mijn tankpas wijzigen. Hoe doe ik dit?

Brandstofsoorten, kentekens, shop aankopen, de optie wassen en het limiet kunnen we op afstand wijzigen. Dit geldt niet voor pincodes: deze kunnen we op afstand niet wijzigen. Wel kunnen we daarvoor een nieuwe tankpas toesturen. Als je niet alleen het juiste kenteken op de factuur wilt, maar ook op de tankpas, dan sturen we een nieuwe tankpas toe. Deze wijziging kun je per mail naar de uitgever van de tankpas sturen. Vermeld hierbij de firma naam, het pasnummer en de wijzigingen. Je ontvangt een bevestiging op moment van doorvoering.

Ik heb een vraag over mijn betaling / bon

Ik heb geen bon ontvangen en wil alsog een verkrijgen. Hoe doe ik dit?

Neem contact op met het kantoor die je pas heeft geregistreerd. De uitgever van de tankpas staat op de facturen en rechtsboven op je tankpas. Dit kan zijn Achilles Brandstoffen Maatschappij, SO Retail, Marees & Kistenmaker, Vollenhoven Olie en Weghorst Oliko Retail B.V..

Mijn betaling is mis gegaan. Wat kan ik doen?

Neem contact op met het kantoor die je pas heeft geregistreerd. De uitgever van de tankpas staat op de facturen en rechtsboven op je tankpas. Dit kan zijn Achilles Brandstoffen Maatschappij, SO Retail, Marees & Kistenmaker, Vollenhoven Olie en Weghorst Oliko Retail B.V..

Er is een onbekend bedrag van mijn saldo afgetrokken. Wat nu?

Neem contact op met het kantoor die je pas heeft geregistreerd. De uitgever van de tankpas staat op de facturen en rechtsboven op je tankpas. Dit kan zijn Achilles Brandstoffen Maatschappij, SO Retail, Marees & Kistenmaker, Vollenhoven Olie en Weghorst Oliko Retail B.V..

Waarom is er 120 tot 150 euro afgeschreven terwijl ik voor minder heb getankt?

Dit is een pre-autorisatie van het betaalsysteem tussen het tankstation en je bank. In Nederland wordt dit binnen 48 uur teruggedraaid en in Frankrijk tussen de 5 en 10 werkdagen. Voor vragen neem contact op met je bank of lees er hier meer over.

Ik heb een vraag over clubsparen

Waar vraag ik een Clubkaart aan?

Vraag hier je clubkaart aan.

Overige

Mijn vraag staat er niet bij

Stuur je vraag in op onze contactpagina.