Heb je een vraag aan ons? Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Bekijk hier de meest gestelde vragen over de AVIA tankpas.
Zit jouw vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Waarom is er 120 tot 150 euro afgeschreven terwijl ik voor minder heb getankt? 
Dit is een pre-autorisatie van het betaalsysteem tussen het tankstation en je bank. In Nederland wordt dit binnen 48 uur teruggedraaid en in Frankrijk tussen de 5 en 10 werkdagen. Voor vragen neem contact op met je bank.

Why do you charge a different amount (between €120 - 150,-) ?
This amount is a pre-authorisation made by your own Bank. This reservation / pre-authorisation is usually removed within a week. If not, please contact your bank.

Waar vraag ik een Spaar- en of Clubkaart aan?
Een AVIA Spaarkaart kun je afhalen bij elk bemand tankstation in de buurt. Wil je meedoen met Clubsparen? Meer over AVIA Clubsparen.

Hoe werkt het activeren van mijn AVIA pas?
De registratiecode vind je op de tankbon. Deze code kun je hier invullen tijdens het aanmelden van een account. 

Waar vind ik de registratiecode van mijn spaarpas?
De registratiecode vind je onderaan de kassabon. Deze code kun je gebruiken wanneer je jouw spaar- of tankpas toevoegt aan Mijn AVIA. 

Waarom kan ik niet meer inloggen in Mijn AVIA?
Mijn AVIA is in september 2016 vernieuwd. Als je voor deze tijd al een acccount had met een gekoppelde pas heb je een mail van ons ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Heb je geen mail gekregen? Het wachtwoord is ook opnieuw in te stellen door hier naartoe te gaan, daar het e-mail adres in te vullen en daarna een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik krijg de melding dat hij mijn emailadres niet herkent?
Alle Mijn AVIA accounts zonder gekoppelde pas zijn er niet meer. Deze accounts dienen de spaarkaart/tankkaart te registeren voordat er een account aangemaakt wordt. Dit kan door de registratiecode die op de tankbon staat in te vullen nadat er op Gratis aanmelden is gedrukt.

Hoe gebruik ik mijn Spaarkaart bij een onbemand tankstation?
Er zijn ook AVIA XPress tankstations waar je kunt sparen! Dit staat aangegeven op de pomp. Je dient als eerste de Spaarkaart in de betaalautomaat te steken. Hierna verschijnt er 'loyalty geaccepteerd' en kun je de bankpas invoeren. Je punten worden na het tanken aan je Spaarkaart toegevoegd. Als je wilt weten bij welk XPress tankstation dit mogelijk is, kun je bij uitgebreid zoeken door AVIA spaarpas en AVIA XPress aan te vinken. Klik hier om te zoeken.

Waar kan ik een tankpas van AVIA aanvragen?
Je kunt de tankpas online op de website aanvragen. Hier vind je alles over de AVIA Tankkaart en Truckkaart.

Ik heb een vraag over mijn Tank- en Truckkaart, verlies/diefstal of over mijn factuur
Neem contact op met het kantoor die je pas heeft geregistreerd. De uitgever van de tankpas staat op de facturen en rechtsboven op je tankpas. Dit kan zijn AVIA Achilles, AVIA SO Retail, AVIA Marees, AVIA Vollenhoven en AVIA Weghorst.

Hoe lever ik mijn spaarzegels en/of punten van de rode spaarpas in?
Je kunt deze punten niet meer inleveren. Van augustus 2012 tot 1 januari 2014 konden de spaarzegels en rode spaarpas saldi nog ingeleverd worden.

Hoe lever ik mijn punten van mijn gele spaarpas in?
Elke 100 gespaarde punten kun je bij de deelnemende AVIA tankstations inwisselen voor € 2 contant óf een cadeaubon van bekende winkelketens met een waarde van € 3. Als uitzondering: bij 100 punten krijg je een giftcard van € 2 euro van fonQ.nl. Kijk hier voor alle mogelijkheden voor Keuzesparen.

Ik heb mijn punten online ingewisseld voor een verkeerde cadeaubon! Kan ik deze omruilen?
Online kunnen de gespaarde punten alleen ingewisseld worden voor fonQ.nl. Daarom kunnen wij aangekochte fonQ.nl cadeaubonnen niet omwisselen voor cadeaubonnen van een andere partij.

Waar vind ik meer informatie over een samenwerking met AVIA Nederland?
Hier vindt u alles over de mogelijkheden met ons.

Waar vind ik de vacatures van AVIA Nederland?
We plaatsen de vacatures op de website of op vacaturesites. Bekijk de vacatures bij AVIA.