Wij proberen altijd onze diensten en producten te verbeteren. Nu hebben wij geluisterd naar jullie feedback van de afgelopen tijd en Mijn AVIA vernieuwd. 

Het goede nieuws

Mijn AVIA is vernieuwd, verbeterd en wij vinden het er erg mooi uit zien! Vind jij dat ook? Wij hebben naast een nieuw design ook een nieuw menu toegevoegd. Ook wordt het makkelijker om als nieuwe spaarder een account aan te maken. 

Het slechte nieuws

Jij moet ook een kleine handeling doen om je account te heractiveren. Gelukkig hoef je alleen maar te klikken op de link die naar jou is verstuurd per mail en een nieuw wachtwoord instellen. Als het goed is heb je deze week een mail ontvangen van ons met dit verzoek. Heb je die niet gehad? Laat het ons dan hieronder weten of maak een nieuw account aan met de code op je kassabon. 

Bekijk snel het nieuwe Mijn avia!

Heb je nog andere vragen over Mijn AVIA? Wij helpen je hier graag verder.